Stránky

24. 11. 2014

Ako Petra prvú spoluprácu nadviazala a prvý unboxing natočila :)

Keď som si zakladala blog, ani mi nenapadlo, že by som sa niekedy pokúšala nadviazať spoluprácu s vydavateľmi alebo kníhkupcami. Kníh na čítanie mám vždy dostatok, Kindlík mi praská vo švíkoch a neradím sa ani medzi fanatických zberateľov literárnych diel, čo potrebujú mať preplnené poličky krásnymi obálkami kníh.

Takže keď sa mi v emailovej schránke objavila pošta s názvom: Ponuka spolupráce, nasadila som svoj vysoko podozrievavý výraz číslo 3. (Ako ma niekto našiel???)

Ako tvor s levelom zvedavosti presahujúcej zdravú mieru som však email otvorila, zbežne preletela očami a prvotná reakcia ostávala stále na bode "Nie, ďakujem.."  ... potom som otvorila priložené podmienky, ktoré by som musela ako recenzent splniť. Prvá podmienka OK, druhá až ôsma fajn... deviata podmienka... výbuch smiechu!!!

Človek, ktorý toto písal, mi bol okamžite sympatický :)
Podmienka č.9 znie takto: "Odkaz na recenziu očakávame zhruba do jedného mesiaca od zaslania recenzného výtlačku. Nebudeme vás prenasledovať, ale ak nestíhate, nemáte chuť, dajte vedieť,  odklad je v pohode možný. Len aby sme nemali strach, že sme vám zaslali knihu, ktorá vám rozožrala po odbalení prsty, ktorými obvykle píšete recenzie."
Toto musel zosmoliť človek mojej krvnej skupiny :)

Vrátila som sa teda k sprievodnému emailu a prečítala som si ho ešte raz, teraz už pozornejšie...
A o pár hodín som už písala odpoveď: "OK, tľapneme si!"

Takže, drahí priatelia, moja spolupráca s www.knihcentrum.sk práve štartuje. Čo si od nej sľubujem?

Sebecky poviem, že hlavne občasnú príležitosť sa trocha vyblbnúť pri unboxingoch a nadviazať kontakt s fajn ľuďmi. Dobrú knihu pochváliť a zlú sprdnúť a snáď usporiadať konečne aj súťaž pre vás!! Yeeeeeessss!

No a kedže jedno video povie viac, než milión slov, tu je prvý unboxing :)



Čo myslíte? :)  Petra




26 komentárov:

  1. Jé, tak to mnohokrát gratuluji! Určitě si to jako odměnu za tvojí práci zasloužíš. A kniha vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc gratuluji k Tvé první spolupráci!! Zasloužíš si to! :) A ta podmínka mě vážně pobavila :D S takovým týmem pak musí být radost spolupracovat. A pěkné video, samozřejmě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heheee, jo, spolupráce to bude snad fajnová :) A děkuji moc, samozřejmě :D :D

      Odstrániť
  3. Peťka, gratulujem k spolupráci a teším sa s tebou :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem veľmi pekne :) Škoda, že internet ešte neumožňuje sprostredkovanie prípitku.. chcelo by to minimálne šampáňo :D

      Odstrániť
    2. tak to áno :D tak aspoň takto, čin čin :D nech sa ti v spolupráci darí a nech nie je posledná :)))

      Odstrániť
  4. :D Super, teším sa s tebou zo spolupráce. Inak tie pravidlá sú teraz nové a my sme k nim ešte aj mali priložiť blogerské vzory a teba som tam tiež spomínala, že píšeš parádne :D Takže držím palce :D
    Mňa teraz štve akurát to, že nič nestíham :/ Akurát čítam Bohov Olympu, len ma mrzí, že som na to nemala skôr čas, lebo je to fakt super. Ale už som skoro na konci :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, ďakujem!! Ty si zlato, tak už možno viem, odkiaľ vietor fúka :D Ja sa musím priznať, že vôbec netuším, o čom je Percy Jackson! Len viem, že je populárny a počujem o ňom tak často, ako o Harrym P. :D Tak si tvojou recenziou aspoň rozšírim obzor :) A vôbec sa nedivím, že nemáš na VŠ čas, ten prvák bol zabiják, hodne ľudí buď odišlo dobrovoľne alebo nespravilo skúšky. V tom období šla beletria absolútne bokom, takže úplne chápem, čo teraz prežívaš. Ale zas som rada, lebo si aspoň prečítam tvoje vtipné články o VŠ :D :D

      Odstrániť
    2. Že vtipné :D :D skôr je to smutné :D
      Ja sama neviem, ako sa mi vôbec darí čítať a písať aspoň niečo :D ale možno už čoskoro nebude čas ani na to. Blížia sa skúšky a zatiaľ sa tvrdohlavo držím a nikam nejdem :D tak som zvedavá, dokedy mi to vydrží.
      Percy je super, len neviem, či pre teba :D To bola moja prvá séria, čo som čítala v angličtine, aj keď nie veľmi dobrý výber, každé druhé slovíčko som si vtedy musela dávať do slovníka. Kopec gréckej mytológie :D :D Radšej som si mala vybrať niečo od Kelly Oram a s tým začať. Čudujem sa, že ma čítanie Percyho neodradilo od angličtiny :D

      Odstrániť
    3. No moment, to radšej prestaň čítať knihy, ako by si mala prestať písať články o VŠ! :D Koľko máš skúšok? Ak som správne pochopila, tak predtermíny nehrozia? Ja si spomínam, že som sa desne biflila Biochémiu na predtermín, chcela som mať pekné Vianoce. Zápočťák som dala na skvelé percentá, ostávala ústna skúška. Všetky otázky som vedela, nemala ma čím prekvapiť. Na ústnej ma držala viac ako hodinu a nakoniec sa ma spýtala totálnu kravinu, na ktorú som naozaj nemala odpoveď. A s úsmevom mi oznámila, že "Takú ťažkú skúšku, ako je Biochémia, predsa na predtermín dať nemožem." Ach bože... :D No, tak podobné historky očakávam aj na tvojom blogu, nešetri nimi, nech si zaspomínam :D A neboj, prežiješ to a nakoniec budeš aj rada spomínať :)))

      Odstrániť
    4. Budem mať aj predtermíny, už som sa prihlásila na dva, tak som zvedavá, čo to vôbec bude a či to dám :D Najhoršie je, že neviem, čo mám čakať, lebo teraz som tu prvý raz. :D Dúfam, že nebudem v takom strese, že budem mať totálne vytmenie :D

      Odstrániť
    5. Až dva predtermíny? Bifľoška! :D Mňa najviac na celom skúškovom vždy štvalo, že som nikdy nemala pekné kľudné Vianoce. A vytmenie mať nebudeš, možno tak maximálne úplné Zatmenie s nejakým sexy úpírom! :D

      Odstrániť
  5. gratulujem! :)

    podľa mňa sú podobné spolupráce super, keď sa im človek naozaj venuje a nefláka to (preto ma aj tvoje staré vyjadrenie, že nebudeš brať knihy na recenzovanie dlho udivovalo) - nemyslím si, že je to odmena. Proste asi taký "pro" feeling, nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) No nemala som ani na mysli niekoho oslovovať na spoluprácu. A to nielen preto, že môj miniblog funguje len pár mesiacov, ale hlavne nemám pocit, že by som blog chcela viesť smerom k spolupráci s vydavateľami. Mne vyhovuje knižnica + Kindle. Ale potom prišla tá super podmienka číslo 9 a veľmi milý, osobný sprievodný email a ja som v tom videla skôr také fajn spríjemnenie blogerského života :) A nebudem klamať, pretočili sa mi očné buľvy ako Strýkovi Držgrošovi v Káčerovi Donaldovi a zasvietil mi na čele nápis: "Urobím Giveaway!" :D Takže tak, za všetkým hľadaj zištné úmysly :D

      Odstrániť
    2. Tak to si výnimka, ktorá potvrdzuje pravidlo :D Ja ich mám rada, aj keď sa zapojím tak do 1 z 10tich, vždy len o knihu, ktorú by som si naozaj chcela prečítať. Je to také milé, keď ti príde balíček, hneď je deň krajší :D

      Odstrániť
    3. nevravím, že všetky sú zlé, len... 9/10 sú postavené na princípe: "tá kniha sa mi až tak veľmi nepáčila, posuniem ju a zvýšim si počet followhores"...

      niektorí však dostanú aj viac ako jeden výtlačok na recenzovanie a ak sa s nim podelia, nemám s tým problém - a väčšinou ide aj o fajn knihy.

      ale mať viac "nasledovateľov"? wtf?

      a príde mi to aj také neférové - viesť si svoj vlastný čitateľský mini svet, podeliť sa o knihy s čitateľmi a nakoniec knihu získa ten, kto na tvoj blog zavítal prvý a posledný krát, lebo našiel tvoj blog cez google...
      a ten názov - give away - je fakt nešťastný... mne to znie ako "nechcem to vyhodiť, tak to darujem" / "nedokážem to predať, tak ju venujem"

      Odstrániť
    4. Zamýšľaš sa presne nad tým, nad čím som tiež uvažovala, ďakujem, že si si našla čas a podelila sa o myšlienky, cením si to :)

      Samozrejme, dosť ľudí posúva knihy, ak ho úplne neoslovili, no stále majú šancu osloviť iných, tak to by som nezazlievala, skôr naopak. Veď mne sa tiež nepáčila Gabaldonovej Cudzinka, ale ak by som ju dala do Giveaway, tak určite by sa nejaké dievča potešilo :D Viac mi vadí, keď sa do súťaží hlásia ľudia a dopredu vedia, že tú knihu čítať nebudú, len chcú niečo vyhrať.

      No ale trafila si klinec po hlave s tými sledovateľmi. Ja nechcem, aby sa niekde niekto prihlasoval len preto, že je možnosť, že mu pošlem knihu. Osobne radšej pokecám cez komentáre, ako sa budem hrať na zberateľku sledovateľov, ale v tomto si určite rozumieme :) Preto som myslela, že keď sa mi nazbierajú napr. 3 kúsky kníh, tak náhodne vylosujem z ľudí, ktorí za éru môjho blogovania prispeli komentom na sieťach, kde som registrovaná (blog, youtube, FB) a toho človeka oslovím, že ak má záujem, rada mu pošlem knihu z tých troch podľa jeho výberu. Toto mi príde ako najlepšia možnosť bez nutnosti ohlasovania začiatku- konca súťaže a bez nútenia ľudí sa niekam hlásiť. Proste také malé prekvapenie, ktoré by snáď potešilo.

      Názov Give away je nešťastný, ak sa pozrieme na preklad ako "zbavujem sa" toho. Ale je to proste niečo zaužívané, každý vie, o čo ide. Ja sa vždy zasmejem nad českým slovom "Po-hádka". Rozbor toho slova určuje niečo negatívne a pritom ide o tak krásnu vec :))

      Odstrániť
    5. jů, nad po-hádkou som sa nikdy nezamýšľala - teraz ako na to pozerám je to ueber cool!

      hah, asi pred rokom som robila giveaway - neboli tam pre mňa extra zaujímavé tituly, ale boli to nové knihy - a zamrzelo ma, že väčšina ľudí, ktorá sa prihlásila bola na mojom blogu po prvý krát (a naposledy)... :/

      Odstrániť
    6. Hmmm... tak ja si tie knihy asi teda radšej nechám, ja na svoj blog chodim úplne najpravideľnejšie :D Budem taký knižný škrečok :D

      Odstrániť
  6. Gratuluji k první spolupráci a přeji, ať se ti daří :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Děkuji moc za koment, díky kterému jsem objevila tvůj prima blog! :)

      Odstrániť
  7. Skvelý článok! Zasmiala som sa nad tvojimi reakciami :D gratulujem k spolupráci. Je to veľký úspech ak máš tak krátko blog a ešte sa ti aj oni sami ozvú :) To je vážne výhra! Len tak ďalej. Rob čo robíš a o pár mesiacov to bude veľká zmena a veľký pokrok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och ďakujem Baška :D Je to malý krok pre ľudstvo, veľký krok pre môj blog. Dám si na to Grog :D :D

      Odstrániť
  8. Ahoj zatagovala som ťa do liebster award tagu!
    http://bookareourlife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť